Copyright 2019 - BAHAGIAN SAINS KESIHATAN BERSEKUTU

Piagam Pelanggan

Bahagian ini komited dan sentiasa berusaha untuk memberi perkhidmatan yang cemerlang kepada setiap pelanggan dengan:

  1. Sentiasa memberi layanan dengan sopan dan mesra.

  2. Menyediakan perkhidmatan profesional yang berkualiti dengan mengambil kira keperluan pelanggan.

  3. Semua aduan terhadap Bahagian Sains Kesihatan Bersekutu akan diberi maklumbalas bertulis dalam tempoh 14 hari dari tarikh penerimaan.

  4. 80% aktiviti tahunan Cawangan / Unit yang dirancang akan dilaksanakan setiap tahun.

  5. Akan menyediakan atau menyiapkan dokumen/ maklumbalas/ laporan/ polisi/ garis panduan/ sijil/ lesen/ bayaran/ penilaian permohonan/ tawaran dalam masa yang ditetapkan kepada pelanggan-pelanggan luaran.

  6. Keperluan 7 hari latihan untuk semua kakitangan dalam cawangan akan dipenuhi setiap tahun.

     

Bahagian Sains Kesihatan Bersekutu

Kementerian Kesihatan Malaysia

Aras 2, Blok A,

Bangunan Utama Chancery Place, Jalan Diplomatik 2,

Presint Diplomatik, Presint 15,

62050 Putrajaya.

Faks : 03-8890 1060

Tel  : 03-88901011

Emel : bskb@moh.gov.my

Laman Web : http://alliedhealth.moh.gov.my

 

PENGIKTIRAFAN DAN PENSIJILAN


118704
Bilangan Pelawat :Bilangan Pelawat :118704

Terma dan Syarat | Dasar Privasi | Dasar Keselamatan | Penafian
Hakcipta @2017 Bahagian Sains Kesihatan Bersekutu,Kementerian Kesihatan Malaysia

Sesuai dipapar menggunakan IE Versi 8.0 & ke atas dan
Mozilla Versi 2.0 & ke atas dengan resolusi 1024 x 768